Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
10 maj, 08:33 0 kommentarer
Igår hade vi vårt första sammandrag i spel 5 mot 5 hemma på Bråtaredsvallen. Det var ett taggat gäng som kom till samlingen och som sedan gav allt det hade på planen.
Motståndarna för dagen var Hestrafors, Brämhult och Kinna. Det var även match på 7-mannaplan för vårt PF14/15 och vi fick besök av en hejjarklack från vårt F18/19, så det blev en härlig dag med många fotbollsspelare och mycket publik.
Stort tack till er föräldrar som hjälpte till!
Så nu är säsongen igång och nästa sammandrag för P18 är i Skene den 23 maj. Ses då😊⚽
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies